Regulamin

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu i stanowi zawarcie UMOWY SPRZEDAŻY.

Przy zamówieniu naszych produktów tj.  usługi szycia na miarę wg. wymiarów podanych przez kupującego nie ma możliwości zwrotu towaru jak również wpłaconego zadatku,  co regulują odpowiednie przepisy prawne.

Możliwe jest dokonanie przeróbek sukni, tzw. poprawek. Wówczas koszty przesyłek w obie strony pokrywa kupujący. Jeżeli przeróbki są duże w wyniku źle podanych wymiarów i suknie trzeba uszyć od nowa, koszty ponosi kupujący.

Płatność za zakupiony towar odbywa się z góry, wpłacając całość lub ustaloną kwotę zadatku ( od 200 zł). Resztę dopłaca się w dniu odbioru lub przed wysyłką. W przypadku wysyłki suknie wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty na konto.

– RODO
Twoje dane (imię i nazwisko, adres, nr tel, email itp) wykorzystuje tylko na czas realizacji zamówienia. Jeśli wybrałaś formę wysyłki, twoje dane udostępniam firmie kurierskiej w celu dostarczenia twojego zamówienia.

*Wpłacony zadatek jest jednoznaczny z akceptacją naszego Regulaminu.

Wszystkie zdjęcia są własnością firmy Twój Ślubny Czas, całkowity zakaz kopiowania i udostępnia.